Depp..

Mm känner mig lite halvdöd inombords, har nog hänt för mkt på kort tid o allt börjar komma ikapp för ja har ingen aning om va ja vill eller va ja känner för! 
 
Har detta me jobbet och d e jättestoort, för de har till o med satt in vikarie ist för mig, och ja trodde ja skulle bli skarvare i april men nu e d ju kört då ja har detta anda fram till juni, men är nog flera år framöver troligen, trodde ej d skulle va så "stort och långtidsprojekt".. :,( O ja som alltid velat vara skarvare på mitt jobb.. Men ja man ska väl inte få allt man vill i livet.. Nog e detta en möjlighet att utvecklas och ja klagar inte så, men känner mig emellanåt lite för missanpassad och d tynger ner mig! Men d går ju upp o ner sånt där! Idag har d vart ren arabiska för mig.. Men d e bara o kämpa!:)
 
Sen har ja ju flyttat och mina grejjer finns på 4 olika ställen, lika splittarde som ja känner mig, jag bor på en soffa som ja delar me en hund o katt, Sen har ja problem me mina ögon o d blir bara värre o värre, sen hatar ja min hy,, sen måste ja sälja älskade Chuck, sen vet ja ej hur ja ska lösa biten me Jessie när ja flyttar till Bengtsfors och hon är ju min bebis, vill bara gråta så fort ja tänker på det, gör så ont, vill verkligen inte skiljas, hon e mitt hjärta<3,  Men måste tänka på hennes bästa, och hennes bästa är nog inte att hon ska va själv 10 tim/dag o att ja knappt har nån tid efter jobbet heller plus alla affärsresor ja blir borta på, är nog detta som drog igång min deppighet!:(
 Sen gör ja mot min vilja då ja inte vill bo i Bengtsfors egentligen, inte i ett samhälle och Christian vägrar ju flytta..:( Sen e min Pojkvän inte ett dugg bra på hjälpa mig me lösningar/disk saker eller vara tröstande, han är sån "asch då"! Sån e ju jag med oftast för allt löser sig men ibland behöver man d där lilla extra prata, få råd, spec av sin andra hälft...
 Sen gick inte min bil igenom, blir en ny epok där med, leta ny bil o trivas med! Men det är kul iofs bara att d kostar:P, Plus att man fäster sig ju vid sina grejjer!;) Separationsångest!
 Sen e d mkt som ska fixas, göras o lösas! 
 
 
Men allt kommer nog bli till d bättre, bara att ja känner mig ganska låg just nu...
 
Nej nu borde ja sovit, o förlåt för mitt klagoinlägg! Skäms på mig!
 
/Natti



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ringer dig ikväll <3

2012-09-26 @ 11:06:18
Postat av:

Går det inte att ta med hunden till jobbet då? Nu när du sitter på kontor? Vid affärsresor osv, verkar du ju ha stor släkt/umgänge som kan ställa upp med passning :)

Svar: Hej! Nej om d ändå hade gått hade ja gjort d direkt, men vi får ej ha med djur på jobbet!:,( Men tror d löst sig iaf tills ja flyttar!:) Ja jag e min släkt/kompisar evigt tacksamma!:)
Jeanette Karlsson

2012-09-26 @ 11:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0