Vill bli miljonär!

Jaa hur skönt hade inte d vart?, och d är inte för att vara rik rik för ja tror inte matriella ting eller pengar gör en jättelycklig d gör en bara lycklig för stunden! Utan vill vara miljonär så ja kunde vraka runt bland jobb och inte känna mig gör fast som ja gör nu och inte känna nån press att ja måste gå upp o göra precis samma sak dag ut o dag in, samma om en månad, om ett år , om 10 år bara för att få lön den 25e.. Utan hur skönt hade d vart o bara kunnat byta jobb när man känner för det?  , Vet att ja inte alltid behöver jobba där men idag finns d ju knappt jobb och jobb måste man ha, och jobb vill jag ha! Just  nu vet ja dock inte va d är me mig men vet iaf att ja har en sorts svacka!  Sen får ja ångest av o känna såhär, ja har bara vart fast 1 år, dock jobbat där i tjaa 9 år om man räknar me lov? Ja e nog inte den som e värst mkt för rutiner, även om man vill ha dem där ibland! Ärligt vet ja inte alls va ja vill!.. Känner mig så tom? Vill bara sova o vakna som en ny människa me andra tankar!
 
 Gud vilken meningslös text!  Nu får ni inte tro ja e nån lat jäkel som inte vill jobba för d vill jag, men ja vill bara inte känna som ja gör! D är skitjobbigt o försöker tänka bra och positiva tankar o Ja vet ja har det väldigt bra, o mitt jobb ska man inte klaga på egentligen!, Men ibland kan man inte hjälpa va man känner inombords?
 
 
 
Skönt o få skriva av sig! Och förlåt för ni får ta del av min "dagbok!";)
 
 
 /Nettan


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0