Tjockis!

Ligger i sängen o undrar hur ja ska välkomna mitt nya lager me fett, för känner hur dem där extra kilona hoppar på mig efter bara en dag!  D e vidrigt hur mkt vi i äter.. O d e ju ganska svårt o hålla sig när d ska bjudas på allt!
 
såhär såg dagen ut i matväg!
  • 07.00 -frukost
  • 08.30-choklad
  • 10.00- Frallor
  • 11.00 - Halooweengodis! (ja fråga mig inte varför vi fick det) haha!
  • 12- Käka den mest gigantiska luchen nånsin, 
  • 13- godis igen (konstigt nog trycker man i sig fast d inte finns plats kvar i magen).
  • 15.15 - Kaffe o bullar
  • 19.00-  en ännu mer gigantisk middag
  • 20.00 - Fläskig dessert
Detta får mig att tänka på hur jäkla orättvist livet är, tänk i världen finns d folk och barn som svälter varje dag medan vi kan trrycka i oss hur mkt mat vi vill! Usch, d får mig o må dåligt! Hade gärna skänkt all min mat idag till folk som verkligen hade behövt det! 
 

Annars har d vart en riktigt trevlig dag idag, kört igenom alla presentationer, vart på wellpapp fabrik o sett oss runt, sen fick vi städa varsitt område i en jättemaskin! Och tror dem blev nöjda me oss!:D 
Vi såg ut som små teletubbies i vita dräkter medan vi sprang runt där o städa!;) Cute as hell! (hoppas ingen av mina medverkande chefer ser detta, tror dem högre hönsen inte vill jämföras me en teletubbies o vara gullig) :O
Haha my boss! När alla går i vita dräkter så känner ja mig inte lika missanpassad längre!;)
 
Nej nu e d dags o nana o påt igen, blir långa dagar, då vi gjorde ett sista arbete strax innan 22!
 
Saknar redan er där hemma!<3
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0