Hotell bokning!:)

Hemma i min sköna  soffa, tänkte åkt t Älskling förut, men så va orken minimal och blev att ja hamna framför O.C med syrran ist!;) Ja e frälst och jag är efter! För hur längesen kom inte O.C ut egentligen? Haha! o när ja kollar d så går antagligen mina fötter runt runt uppe i luften eller händerna för munnen för ja tycker dem e så dumma! Ja har nog en inlevelseförmåga som heter duga!;) Iaf i filmer/serier! Tur bara syster som ser mig! ;) 
 
Resan hem gick smärtfritt, dock inte smärtfritt inombords kanske, hade ja lite självförtoende/självkänsla innan så har den drastiskt minskad med 99.9 procent sen ja börja min utbildning! Helt plötsligt känner ja mig mer senil än normalt plus att ja tydligen blivit stum och fått social fobi? Va fan e ja, 100? 
 
Nej positivt tänkande! Någon gång hittar ja mig väl själv igen?
 
Iaf så ringde ja ett Hotell i Borås förut och boka dubbelrum!::):) Tänkte bju älskling, plus att min baktanke e ju hästmässan!;) Mohaha! Så imorgon em checkar vi in på "Hotell sköna nätter" i Borås! Där d blir mässa, shopping, restaurang och bio!<3 Myspys!  
 
 
Grejjat me Roger ikväll och han blir bara finare o finare för varje dag! Min kelegris! Ja verka lite på framhovarna idag o d gick helt ok! :) Men ska ringa Anita imorgon för d e dags för dem allihopa o få manikyr nu igen!:)
 
Nej nu natten, Knappt 6 tim t en ska upp igen! Lifes hard! Räknat ut att denna månaden kommer ja gjort många timmar!
 
Sov sött! /Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0