Fintisdag

Ett bad, ett glas vitt, en dessert, och lite Family Guy!:) Må nog säga att d e den bästa tisdagskvällen på länge!;)
 
 
Läste nyss mitt månadshoroskot och ja blev minst sagt förvånad för d stämmer på pricken, eller pricken va o ta i, för barn vet ja inte hur dem kom in i månaden, nog för att mor tjatar om dem men,;) hihi!!
"
"Månaden börjar med någon situation som gör att du får upp ögonen för svagheter i din egen kommunikationsförmåga, och alldeles bestämda utmaningar i yrkeslivet gör det nödvändigt för dig att ta itu med olika blockeringar, inte bara på det kommunikativa planet, utan kanske särskilt på ett djupt känslomässigt plan. Du kan också komma att ställas inför betydande utmaningar som rör barn vid denna tid. Det är också en tid när du behöver arbeta på sådant du anser vara av värde, och det kan visa sig att dina visioner betyder mer för dig än materiell komfort."
 
Mm Ja har haft jättesvårt me mig själv på att umgås me folk sen ja börja me 5s ja har liksom vart blockad som d står, de e som att ja inte vågar släppa loss på mig själv eller prata överhuvudtaget, o så fort ja sagt nått har ja känt mig superdum och klankat ner på mig själv nått enormt inombords, och detta har gjort att min självkänsla vart i bott, verkligen i bott! Dessa jobbresor ja gjort så har ja inte kunnat prata me någon i princip o d har kännts svårt att börja nånstans så ist är d bara knäpptyst, dem pinsamma tystnaderna har känts oändliga och ja har känt mig ensammast och dummast i världen!
 
Men efter ja blev sjuk så är d lite som något har släppt, ja fick lite tid o va för mig själv, slippa tänka jobb och rensa d dåliga tankarna lite!:) nu känns allt helt okej.
 Man kan ju inte göra mer än sitt bästa, eller hur? Tror ja har alldeles för hög press på mig själv, är nog där den där skon klämmer!
Det vet ja att ja alltid haft, tex när ja börja 1an i lågstadiet, så börja ja gråta för att ja inte kunde läsa första dan och ja mådde jättedåligt! Men då sa min lärare till mig att de är ju därför du är här lilla söta gumman, för att LÄRA dig!
Och Precis samma är d med den här utbildningen, gör ja den inte för o lära mig? 
Man behöver inte kunna allt från början, ingen kan det! 
Och de att ja e tyst, d e väl bra kanske, då lyssnar ja mer och snappar upp de alla säger?
Så nu puschar ja mig själv!
Tagga ner Nettan !
 
Stackars er läsare som får stå ut me mitt svammel! ;)
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0