Best Western, Söderhamn!:)

Blev aldrig nått mer inlägg igår då vi blev nästan 1,5 timme försenade och väl på hotellet så käka vi världens godaste hamburgare i Restaurangen, sen la vi oss i princip! Men vi kom fram iaf och hann med nöd o näppe me ett annat tåg i Stockholm så inge missöden!:)
 
Nu håller ja på o spolar i ett hett bad på hotelle som ja tänkte njuta av efter en bra dag!:) Gått skitbra idag faktiskt och vart roligt!:) Vi hann med 3s av 5s :) Så d gick undan!:) Och folket här uppe va väldigt sammarbetsvilliga!:) Så detta tror ja kommer bli super!:) Ska dit i morgon igen, men då ska vi göra Masterplanen över hela fabriken!:) Tänkte berätta i ett annat inlägg nåndag om va ja gör i de hela stora, för kan verka lummigt kan ja tänka mig!:) Om nån vill veta vill säga?
Åker även hem med tåget i morgon fm igen, hemma runt 22 på kvällen så ska man upp 05.25 som vanligt! Men då är man ju på hemmaplan iaf!:)
 
Sen undrar ja e d nån som har nått bra tips på få upp självförtroendet? Man kan ju tro detta jobbet och utbildningen gör att man får självförtroende, men så e inte fallet för min del, utan känner mig mer som en ynklig liten mus! Men de e nog för ja jobbar endast me Chefer i princip o ja e ju väldigt långt ifrån deras nivå och erfarenheter! Så ja coaching nån? ;) Dock känner ja mig otroligt glad iaf!:)
 
Till helgen kommer ev några och kollar Chuck! Så får se om han åker eller inte! Finns många fördelar med det praktiska med bara 2 hästar, men så är d ju känslorna som spelar ett sprätt! Spec när de är en så go och rolig häst/personlighet! Han är underbar och ja älskar honom så himla mkt! Vill så gärna kunna behålla min guldklimp men hur ska ja hinna? Ha råd? :(  
 
Nej nu väntar badet på mig! ;) Önskar min pojkvän kunde komma me en hög badankor plus sig själv o bada me mig!<3 ;)
 
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där med självförtroende och självkänsla är besvärligt men varje gång någon frågar dig om något som du vet och kan svara på (i detta fallet 5s)så kommer det att kännas väldigt bra, ta vara på det, tänk på det ofta så stärker du dig själv mer och mer! Alla kan inte allt! Och ibland, nu kommer det nåt djupt, är det bättre att vara tyst än att röja alla tvivel! Så håll tyst när du känner att det är rätt och lyssna istället, tänk efter, bilda dig en egen uppfattning, när du är klar så säger/frågar du det du vill! Puss älskade söta, du kan mycket, du är villig att lära dig och du gör det! Vissa saker fastnar direkt, vissa fastnar aldrig ;) Älskar dig <3

2012-10-31 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0