Vad säger man?

"Haha min pojkvän kom förbi jobbet, o ville se om mina ögon va röda, haha jag frågar varför? O då va d för han ville se om ja ätit några brownies i Holland! Hallå ja har vart i söderhamn!;)"
 
Ja kan ju åka snart var som helst o han har ingen aning!
.....
 
Sen har ja råkat använda min mening igen, den som går "Ja visst med det kan ja göra, det kan jag ställa upp på"
 
Så 3 dec har ja nytt möte för en annan grejj ja kommer få göra i vår! Då kommer ni nog komma få se mig lite överallt o även i tidningar! Va ja nu ska göra i dem vet ja inte!;) haha!
 
Men förut på min engelska utbildning så ringde telefonen, o d va från tandläkaren, och tydligen hade ja lämnat fel kontonr! OJ! När ja prata me tandläkaren så ringde min jobbtelefon o stressad som ja redan va så hörde ja bara kom till Mikael (högsta VD:n) Ja bara shit va har ja gjort för fel nu! Men då satt d en kille där me ett ansikte ja kände svagt igen, o han sa att han ville ha me mig i ett projekt och undra om ja ville vara med!
 
:) 
Min lilla hjärna sprängs snart!
 
/Nettan
 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm, ja, det som händer borde stärka ditt självförtroende/självkänsla när folk kommer och ber dig vara med på saker, då kan du inte ha gjort dåligt ifrån dig! Heja, heja, heja <3

Svar: Tss ja idag har ja självförtroende!;) för idag har ja fått Diplom! Så glad!:):)
Jeanette Karlsson

2012-11-02 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0