Träns premiär!:)

Då har snyggRoger haft träns på sig för första gången och d gick grymt bra! Tror inte ens han reflektera över att han hade nått i munnen för tydligen har han blivit väldigt smittad av tjocko o bara tänker på mat!;) De två håller på blir kopior av varandra? Hur kommer d sig att alla mina djur går i samma spår? underligt... haha!
Men ack så duktig min gos va! Och så snygg i träns, SnyggRoger lever då upp t sitt namn!;) Just d pinsamt när vi berätta att hästen hette Roger för veterinären så asflabba vi för vi råka ju påtala att d inte va d fagraste namnet, vi asflabba inte lika mkt när hon berätta att hennes man hette Roger......
    
 
 
Idag har ja mer energi och ska nog försöka på o jobba imorrn! Ska jaggemig rycka upp mig!! Kan ju inte deppa ihop för ingenting, herregud!
 
Inte hört nått ännu om träningen imorgon o om d inte blir av så ska ja träffa Emma, va alldeles för längesen nu! Sakna!<3 Sen får ja ev rum i morgon, Syster flyttar t Bengtsfors, äntligen kanske ja kan få lite ordning på mina grejjer högt o lågt!:) Sen måste ja skicka paket! Har ett träns o en sadel o skicka iväg! Sen måste ja upp o hälsa på Camaro i helgen o skriva över honom, så ska ringa Angelika imorgon o se när som passar henne bäst! Borde dock ha köpt mig en bil innan.. Bah! Sen fredag måste ja t Åmål o handla massa mat t djuren för då är d granngården dagar o såna dagar e som julafton för oss bönner!;) 
 
 
Nej nu ge sig in i drömmarnas värld! Hade världens bästa dröm inatt ! Ja va fallskärmshoppare och jag va så lycklig, och dessutom så spira kärleken uppe bland molnen också!;) Åh ville verkligen inte vakna! Den känslan ja hade va något av d bästa ja nånsin haft fast att d bara va en dröm!
 
Sov så gott o dröm sött! /Nettan



Kommentarer
Postat av: Anonym

å va innebär granngården dagar? berätta nu för en annan bonde å ;)

Svar: Haha för mig betyder de billig mat till djuren!;) 10 % rabatt på allt du köper plus en jäkla massa andra rabatter!:) Men ja, ja kanske e lite ensam o tycka d e julafton! hahaha!
Jeanette Karlsson

2012-11-15 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0