Spännande start!

Haha ja Hollandresan har hitills varit väldigt spännande, mitt rum ville tydligen inte ha mig där så ja vart utelåst.
Det tog oss (jag och hotellpersonal) nästan  1h att komma in, och d värsta var att ja kom in 4 min innan bussen gick så d va superstressigt, skulle ha duschat o bytt om men d hanns inte så fick sitta på konferensen ofräsch som få!;) O sen när ja kom hem, va d samma princip igen ja va utelåst o vi hade 20 min på oss att ge oss iväg för att bli fotade i Holländska dräkter, haha o 4 min innan d va dags kom ja in, d enda ja hann göra va o borsta de ofräscha ¨håret för sen bege sig till fotostudion! Och det va skitkul, så himla annorlunda, spec o ha på sig deras gamla folkdräkter!;)
 
Senare på måndagen så blev d 3rätters, haha o d va ganska så roligt, för när soppan kommer in skriker min kollega att de är ett djur som springer runt på talriken, haha och servitören kommer och tar bort tallriken sen kommer han in senare o sa den va aldrig i maten, haha lät precis som att mena men nu är den! hihihi...
 
Igår tisdag va d dags för den omtalade Amsterdam, haha o vi fick då en rejäl tur genom "red light district", o det vart nakna tjejer i fönstrena överallt;) O inte tala på all haschlukt som kom ut ur pubbarna! :P Så ja Amsterdam e precis så alla säger!;) Vi fick oss nog en 1h promendad innan vi kom till restaurangen, o där bjöds d på Opera till maten. Aldrig vart mkt för opera men de va en upplevelse som hette duga! Himla kul!:) Va inte hemma förrän 02 inatt o upp på konferens kl 8! O sitter här nu o slutar om drygt30 min!:) Då blir d shopping o senZZZzzzzzzzz,...
 
/Nettan
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en riktigt händelserik stad detta! kanske värt att ge den ett besök någon gång i framtiden när man blir VD :P haha, nej då, men fan vad man längtar efter en liiiiten liten resa nu! Låter som du har det gott iaf :) puss på dig!

Svar: Haha ja d är de verkligen!:D Kommer ha minne för livet! Vart e du sugen på resa nånstans då?=) Ja e me sugen på resa, ( på semester);) puss!:)
Jeanette Karlsson

2012-11-07 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0