Sofftiden över?

 
Oj, vågar ja tro att min sofftid är över? Haha idag har Sis flyttat d mesta av sina grejjer så imorgon kanske ja kan sätta in min dubbelsäng, mina garderober o dessutom hänga upp mina stora platt-tv? Hjälp d känns underligt, ska ja få ett liv igen tro?;) 
 
Hjälp va a sovit ett x-antal timmar idag, stensomna direkt efter jobbet! Och fick lite ledsamt samtal idag men d e ju inte ens säkert att d är det, men eftersom ja jämt e sjuk på jobbet så fråga läkarn mig rätt upp o ner om ja har utbildning, ja bara ja? Fall i fall ja borde tänka på min hälsa o börja fundera på om ja e på rätt plats eftersom ja troligen har väldigt känsliga luftvägar/ögon osv och ja jobbar i daligt damm, hon sa att de kanske e d som påverkar mig så extremt? Men ja har ju vart kass så länge som ja kan minnas men på jobbet e d ju en kamp varje dag..
Men vi få¨r hoppas på de bästa! Byta jobb vore ju hemskt! Spec om man ser ur pengasyn.. ;)
 
SnyggRober mäter nästan 140 över röva nu, så ja jag tror på att han landar på 145 fädigväxt?;) Helt lagom för mig må ja säga! Men jäklar vilket humör han börja lagt till med! Kanske snart dags och klippa hans bollar? Oh så ond ja känner mig! Hoppas ja kan överföra den meningen till honom, skärper du dig inte så klipper vi dina bollar, och tjoff så skulle han förvandlas till en snäll underbar mysig häst" Bah varför funkar inte telepati?;)
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0