Överby!:)

Vart lite seg på skriva men vart fullt upp!:) Igår va ja och älskling på Överby en sväng!:) Vi käka taco Buffe och så Blev lite nytt smink och smågrejjer, träffa även Cia och Jim en sväng!:) Dem e så härliga tycker jag!
  Sen fick ja som vanligt nån allergisk chock eller va de är, inte fullt så passande på överby, då ja blev yr, snorig och illröd i ögona och såg ut som ja vart me om sju svåra år direkt... Varför? Så Christian tyckte d va bäst vi åkte hem.
Hemma Fick ja en burk piller av Koy, hon sa dem va gör bra men att ja skulle ta dem innan ja la mig för dem fick ja inte köra bil på, haha o som tur va sov ja när den börja värka, o ja undrar va fasen d va för tabletter?;) Ja vakna av att ja låg o asgarva, o ja vet att d va en gris ja skratta åt i drömmen, hahah! o Christian sa att ja hade även skratttat massa innan! Stackars min pojkvän som får stå ut!;) 
Iidag känner ja inte av ett jota förutom trötthet, de är underligt men himla skönt!:) Önksar ja kunde bli helt normal och bara ha vanlig förkylning emellanåt som vanligt folk.. Men icke..:(
 
Idag har ja rumstrerat om i stallet, så nu kommer Scirrocco få stå i chucks gamla box, och Scirroccos box e nu foderförvaring och redskapsförvaring!:) Blev super! Så ist för o knappt kunna röra sig i sadelkammaren där även fodret va innan så är d nu en masssa yta där !:D Purfekt!
Sen Har ja inte ridit denna helgen, o ja som hade längtat massa hela veckan! :Men imorgon e d träning igen så då får ja upp på ryggen, får se om tjocko följer med igen!:)
 
Nu ska ja strax t Långed o hämta min säng o tv o börja installera mig i rummet!:) Ska bli  såå underbart!:) Sen i veckan eller ev helgen så ska ja o Christian t Borås o kolla på bilar!:) E himla sugen på en v50!:) Nån som har erfarenhet av dem?=) 
Denna vill ja o titta på:)
:)
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Liza

SNYGG BIL!!!!!! hoppas du vart piggare idag gumman :/ pussa!

Svar: Jaa eller hur!:) Bestämt mig för o köpa en V50, så nu måste ja bara hitta den med stort V!;) tss! Ja idag har ja vart hur pigg som helst o inte känt av de minsta!:) Måste vart koys dundertabletter!;) Syns imorn kväll hoppas jag!<3 Pusss!
Jeanette Karlsson

2012-11-18 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0