Hoppträning!=)

Fasen va glad ja är idag! Fick bannemig me mig Mullehästen på "hoppträning" idag! Tack vare min goa familj och pojkvännen!;) ! Ni alla gjorde min dag, Guld värt!<3 Tack!
 
Mullehästen skötte sig exemplasriskt må ja säga,! Dock tog d kanske 10 min o lasta både gånger? Han e så envis, varken rädd eller liknande bara envis som in i tusan! Men har Mulle väl bestämt sig så vet ju alla hur d brukar gå!;)
 
Typsikt vår relation! Han e den envise o ja e den dumme!
 
Haha!
 
I Stallet i steneby och tillsammans me dem andra hästarna va d inga som helst problem me tjocko, och i ridhuset skötte han sig!:) Vi hade en liten lätt hopplektion, red över bommar o hoppa småhinder!:) O pärlan min va super, dock sprang han över småhindrena som va lite över marken, inte alls något o hoppa tyckte han utan han sprang rätt igenom så d for, hahaha! ;) Sen hade han ingen ordning på galoppen denna gången, ja d va korsgalopp o skritt, trav och galopp i ett o samma tror ja! Men han har ju stått i vila så länge nu så han orka inte riktigt!  Men Therese tyckte ändå han va i god kondis och duktig!:) E väl tack vare  d har så stora hagar o röra sig på!
 
Sen hade Julia feber idag när vi kom t stallet, tyckte hon va lite hängig igår o tänkte bara att hon va himla trött för d gått ute o hon både åt o drack och ätit upp allt på morgonen så reflektera inte något större på det, men idag visa d sig att hon hade 40 graders feber! Så Liza fick ringa veterinären, men vi skulle avvakta o se om d ger me sig! Håll tummarna!<3
 
Nej dags o nana o göra d som man gör varje vardag! Jobba..... Sov sött!
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Liza

HAHAHAHA!!!! jag säger inget, bara skrattar ;) puss!!

Svar: ;)
Jeanette Karlsson

2012-11-13 @ 08:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0