hmm:(

Va ledsen ja blir på folk! :( Nu har d hänt 2 gr och sammanlagt e väl folk skyldiga mig 2500?
Först råka ja ut för en jävla kärring i Åmål, (förlåt mitt uttryck) hon va här och verka så godtrogen och snäll osv, och hon ville köpa en sadel, och hon fråga om d va ok hon betala när hon fick lön, om den nu passa annars skulle hon komma tillbaka med den, ja sa d är ok, hon bodde bara 3 mil ifrån också så hon tog me sig den. Sen skrev hon dagen efter att den passa perfekt så hon ville köpa den! Lönedagen kom, inga pengar, de gick mer dagar, d gick veckor, månader och nu har d gått 3 månader!! :( Ja har påminnt henne försökt ringt osv men ingen jäkla reaktioon alls?:( Va gör man?
 
Sen idag fick ja ju mitt paket, och skrev ju i inlägget innan att me min tur typ så är väl grejjerna inge bra alls o mer på skämt, men d värsta var att d va inte ens hälften av dem i paketet som ja beställt! O ja betala 1600 spänn och d stod va som skulle va i och så va d bild på allt!! Ja betala 1600k Så ja va gör man? Varför kryllaer vår värld av såna oseriösa elaka människor?
 
Blir så ledsen..... Någon som vet va man kan göra?
/Nettan
 



Kommentarer
Postat av: Liza

du får ge nån annan nr till hon med sadeln och så kan den ringa! har du inte fått svar från hon med grejerna du fick idag än? pussa <3

Svar: Jaa jag gav nr t Sara, vi ska se om vi kan fixa detta, just nu vill ja nog helst ha tillbaka den! Berättar va ja fick reda på imorgon!;) Och nu på kvällen skrev hon, o dem andra grejjerna e nu på väg! Yey!:D pussokram
Jeanette Karlsson

2012-11-30 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0