En lugn dag!

Idag är en dag ja inte har något större på schemat efter jobbet och de känns helt underbart! Bara fixa stallet sen göra precis va ja känner för! :D
 
Imorgon blir dock en gnutta värre, då jobbar ja från 07-20.00, förhoppningsvis kommer ja härifrån kl 19.45 eftersom min träning börjar 20.15, så hoppas ja min älskling är gullig och kan hämta mig kl 22 då ja e utan bil! Så imorn försvinner hela min dag! Men trääningen längtar ja massa till! Hoppas bara man har energi o prestera med! Fredag så ka ja försöka rida, sen åka t Emma en sväng om ja får låna bil, lördag ska ja rida plus åka på julbord, sön rida och gå på Kalas då älskade moster Anna fyllt 30!:) <3 Sen börjar allt om på måndag igen, så denna dagen ska ja bara myyyysa o ladda batterier, och tvätta, kanske diska upp d lilla från igår men d går ju fort som tusan!:)
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0