Diplom!

Shit idag känns livet sådär jättebra, ja har KLARAT kursen och idag blev vi tilldelade DIPLOM en och en o ja måste säga bara d va en jätteupplevelse för mig! :) Så himla kul! Nu e d "bara" resten kvar att genomföra i fabriken med!
Dessutom har d ev blivit bestämt att ja ska vara me i ytterligare än grej, Audits! Den utbildningen blir isf i jan!
 
 Dock har hela dagen vart hemsk i övrigt, eftersom någon lura i mig för mkt vin igår:P så ja har känt ja inte vart riktigt med, haha typ så satte ja mig på en hel annans plats o bara satt där tills han kom o undra va ja grejja med! haha!;) Pinsamt! sen massa andra grejjer så ja skippa lunchen och gick och la mig för en powernap för o orka me resten, men efter ja kom tillbaka sa ja t min chef men va!? har du redan bytt om(va d då ja vakna?), eh någon hade inte bytt om, pinsamt d också....., sluta inte förrän 20.00 idag Puh!
 
Men sen ikväll vart d samma visa igen, nån dum jäkel har lurat i mig vin idag igen!;) Haha känner redan hur huvudvärken börjar glida in! Fuck! Imorrn blir en jobbig dag, d e ja säker på...
 
Nej nu natten för upp o lyssna på föreläsningar eftersom nu kursen e avslutad! O imorgon åker ja  hem igen t mina älsklingar, och tar över bördan från moster som vart så snäll o ställt upp!<3 Så nu e d hennes tur o få va ledig! Men ja ska def ut o rida vä hemma igen, måste ut i skogen o reflektera, det är där man gör det bäst!
 
Nattinatt! /Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0