Vill resa!

åh va pissigt! Ja sov bort hela em/kvällen! Haha att ja inte lär mig att min kropp vill sova så fort den får chansen! La mig för att "vila" en pyttestund, o d tog den till vara på o sov ända till 21! Satan!
 Men kanske inte så mkt o ha ångest över när vädret bestämt sig för att ösa ner regn!:P
Pappa valde nog rätt dag att dra t Thailand på, och som han tjatat på mig att följa med så börjar ja ångra mig NU! haha lite sent o ångra sig på väl när han åker inatt från Sthlm! :/


Thailand 2011!

Men ja får spara komp som sagt och dra en längre semster t hösten, e grymt sugen på Australien igen eller Nya Zeeland! Så så får d nog bli!:D Sist gång ja va i Sydney så kändes d verkligen som ja skulle komma tillbaka dit en dag! Och d gör d ännu! Kan se Sydney så klart framför mig, kände mig på nått vis lite hemma där? haha kanske va för ja vart där 4 gånger?:P Dock e ju inte städer min grejj men där trivdes ja bra!:)  

Inatt får hästarna stå inne då d regnar och blåser jäkligt plus att Scirrocco verkar hängig!:( Va samma i morse när ja va ut me fodret, han hade inte sin glada uppsikt och va inte fram direkt och efter jobbet idag va han snorig så han kanske har nån förkylning? Hitta ingen termometer men ska tempa han imorrn om han verkar lika hängig då! Stackars min bubbis!

Imorgon har ja även datautbildning hela dan på jobbet! soft!;)

nej nu får ja se om ja kan sova igen! :)

Haha från förut, Jessie ligger på mig och Bubba ligger på Jessie!;) Helst vill dem va under skinnet på mig! mina bebisar!

Sov så gott o dröm massa sött! Natti!

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0