Utkast: Maj 3, 2012

aj då nu har ja varit sådär superduper extremt jättedålig på att uppdatera igen!;) men tiden arbetar emot mig, ja ogillar den, bara för den e helt omöjlig att hitta!

Idag kom ja hem  22.10, jobbat över! När ja kom hem blev d stallet, o pröva ett nytt täcke t lillen som ja köpte igår men så passa den inte!:( Så om nån som läser min blogg så har ja ett superfint nytt fleecetäcke t salu i storlek 105!;) Är ett täcke i sveriges färger, passar, föl, shettis!  köpa?:D Även beställt ett regntäcke i strl 105 men antar ju redan nu att d e för litet så d finns också om nån vore intresserad av båda kanske?

Här är min namnlösa(förslag någon?) häst me  fleecetäcket!:)


Visst e han gullig?=)

sen fick ja mig en smärre chock ikväll när ja tog ut Camaro på stallgången, ja bara va i svarte har hänt!? Han har ju växt något kolosalt bara på några dagar'! Så coolt, börjar likna nått nu! men  Om han blir hingstig snart så känns d som ja e ganska körd i grus! haha.. Då kan ja tacka för mig och lämna in!;) Men visst e han fin min pojke?=) dock ful i kroppen för antar den inte hinner me när han växer så d knakar!
  Marknaden e dålig kan ja säga, inga köpare, så han åker på bete nu framöver om han inte blir såld innan!:)  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0