Lösa hundar!

När ja kom bort t stallet förut är d två hundar där, troligen pittbull eller pittbullkorsning! Två stora rödbruna och d har inge koppel eller ingenting! Hel mysko! Nathalie kommer ut och frågar mig om ja vet vems d är och att d jagat mina hästar i typ en timme!:/ Tur ingen kommit till skada! arg! Ena försöker rissa på Jessie direkt men jessie blir arg, aldrig sett henne så arg faktiskt, va ju inge allvarligt men hon morra mycket! Sen rissa hunden på Nathalie! är d dominansbeteende? eller är d bara att den är jäkligt översugen? haha.. Nat ringde polisen men verka som d inte ville göra nått!:/

Annars har d vart fullt upp på jobbet idag, efter ble d dusch sen köra Emelie och sofia till Rolf, sen hem och fixa me allt hemma, sen lämna tillbaka dem sadlarna ja haft hemma på prov och sen kom Jonas H och hämta mig  Så drog vi o kolla på ett hus, ett hus hans pappa köpte som även min pappa va me o bjö på! Väldigt gammalt men skulle kunna bli superfint me lite pengar o omsorg!:D Jonas själv bygger ett helt eget hus o gjort allt själv verkar d som, sjukt imponerad! Önskar ja me hade lite sånt i mig så ja kunde smäcka upp ett nytt i högelund!;)

Nej nu e d dags o nana igen! Ska jobba ända t 20 imorrn så lång dag väntas!

Nattinatt!

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0