Inte som tänkt..

Ja ibland blir saker inte som man tänkt sig, nu kanske ja måste hämta hem Camaro igen då han blev själv för hans sällskap fick flytta akut och hon försökte sätta in deras hingst där men d gick inte så bra! Stackars min pojk, kanske va därför d kändes jobbigt o lämna han för ja hade en liten klump i magen? Men vi får se om hon lyckas lösa det annars hämtar ja hem han i helgen redan så han får gå i högelund me dem andra.:) 
För idag flytta ja o Linn Chuck och Scirrocco dit så nu mår dem som prinsar!:D

En bild ja fick från Sylvesters fodervärd, han ser me ut o må som en prins!;) Härligt!
 
Jag börjar tillfriskna nu me äntligen och d känns underbart! Vart riktigt kass, men är nog såppas pigg nu så ja klarar av att jobba imorrn!:)
 Mamma har vart här när ja vart sjuk, mys! o hon skämde såklart bort mig denna gången också me presenter, ja fick ett strykjärn, strykbord och en vattenkokare!:) Hur bra som helst då ja inte ägde nått av det, tack mamma, du är bäst!:) Sen igår kväll kom hennes kille hit och Christian och ja bjöd på mat sen så spela vi UNO, d va riktigt skojj, haha dock ägde ja ju inte på spelet!;) utan Kom överlägset sist men nån måste ju göra d me, haha!  Men trevligt var d!:)  
 
Nu har ja även sett filmen "This means war" Jag och mamma kolla den och shit va bra den va!:) Rekommenderas verkligen!

Nej nu ska ja krypa ner me mina två liv om Bubba nu kan hålla sig i skinnet! för på nått vänster blir den tokkatten överkelig när ja sover så han väcker mig säkert minst 5 gånger natt! grr... Nog gillar ja kel men d får vara måtta på grejjerna! :P

 Sov sött!

/Nettan




Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Hoppas det löser sig för camaro :) Härligt när mammor skämmer bort en :) ännu en film man får kolla in då, sitter och kollar på 50/50 just nu och den är verkligen bra :) härligt att ha en sådan katt nät man är vaken men kanske lite jobbigt om man ska sova :)

2012-05-30 @ 22:25:32
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0