Hästransporten - Besiktad!:D

Hjälp, hur e d möjligt? Haha ja har sovit mig igenom 12 missade samtal och en frenetiskt ringande alarmklocka, tur d inte va jobb ja skulle upp till för då hade ja nog vart ganska körd!
 Ja Vaknar av att nån klampar in i sovrummet (inte ens av jessies enorma skällande vaknar ja av) och någon är helt Rabiat! haha.. Vi skall till Tanum!!! Men, ja bara va?! Tanum? Dit kör inte jag, d e ju hur långt som helst mitt i natta! Baldersnäs va d ja hade erbjudit mig att kört till men d dög tydligen inte så nu sitter ja här igen o funderar på lägga mig så ja får sova ut ordentligt... För förra natten blev d ju bara 2 tim.. Jäkla mardrömmar!

.......................................................

Idag är jag väldigt lycklig:D:D För idag gick min transport igenom besiktningen!! Inte ens en enda anmärkning!:P Så nu e ja glad! Tack Fredrik som fixa den åt mig!:)
 Så nu kan d börjas tränas, nån som vet nån bra men ändå ganska billig tränare runtomhär?:) Skönt att ha den besiktad me då åringarna snart ska ut på betet!:)

Idag har ja Myst me alla mina djur me, och jäklar va åringarna fäller, skönt att få bort vinterpälsen äntligen, och Camaro är ju så snygg under sin vinter/fölpäls! Riktigt mörk och fin!:D och som han växt, han e nästan lika stor som Scirrocco som är runt 150, han kommer ju bli skitstor! :P Dock har han stuckit iväg på höjden och glömt följa me på bredden så han ser lite skrankig ut för tillfället men ack vilken skönhet ja tror han kommer växa upp o bli!:) Ja e frälst!

Bilden e inte från idag men här har han fortfarande fölpäls så han är mkt mörkare under!:)

nej nu ska ja bege mig mot sängen!

Trevlig helg!<3

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0