Fix i Högelund!:)

Haha ja är en ultraklöve, d här lyckas ja med när ja klipper gräs!;) Fick dra en pinne ur skallen på mig! AJ!


Men ack så fint d blev i Högelund efter vi klippt ner allt, Rolf kom upp me båda gräsklipparna, en åkbar och en vanlig gåbar gräsklippare, och vem fick inte den åkbara? haha jag, men jag föredrar vanliga gräsklippare, mer sport så! D blir svettigt o varmt och man får muskler!;) O vem klagar på det? Kan säga att vi klippte väl ner hela högelund;) så nu har ja en stor gräsmatta att ha hand om hela sommaren, pappa hade d ju låtit växa igen överallt nästan!:/

Sen klippte vi väl ner 10tals körsbärsträd då dem växte helt vildvuxet, men får nog klippa ner d dubbla idag, !
Hann även me sätta upp halva hästhagen, o d e redan supergrönt där uppe så en kanske ska rida upp nån av dem ?
Jaaa, kanske ta hästen dit, släppa i hagen, grejja och sen rida tillbaka:D Mys!:) även hittat den perfekta platsen att ha "paddock" på med, måste dock rensas väldans innan! Så d ska ja me dona me i sommar, dock får d ju bli gräspaddock eftersom ja inte har råd o sätta upp en vanlig just nu men d duger lika bra !:)

Sen hann ja tvätta min pärla till bil också, den ser som ny ut, nästan...... haha!:)

Sen Red ja Chuck! Han va super som vanligt! Dock testa ja nytt träns o nytt bett o d gick väl inte hem riktigt, han spreta väldigt och inte alls lika sammarbetsvillig! Så får ja nog byta tillbaka till hans gamla! :)!

Hoppas alla får en kanondag i solen!

Kram Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0