Camaro!

Idag körde ja Camaro på bete i Laxarby och trodde inte d skulle kännas så jobbigt som d gjorde, ja sakna han hur mkt som helst direkt usch!! Min fina lilla häst, han e speciell, så frågan är ju hur i hela friden ja ska klara av att  sälja honom? Han har växt rejält d sista och när ja släppte han på betet så kom alla hans otroliga gångarter fram, så jäkla läcker!:D
 Lastningen och körningen gick bättre än förväntat så ja e supernöjd och han fick superfin beteshage precis intill vattnet och d va skog och massa blandat han får gå på så han kan inte ha d bättre!:)
 Innan hade vi hade en fin  dag, då ja i morse låg ute o sola och hade han lös me mig! Sån härlig känsla!:)

Igår så red ja min andra älskade häst Chuck Norris, och har bara o säga att han e helt underbar och helt bäst!:) Vi hoppa 1 m och d e personligt rekord för mig! Och det kändes SKITBRA!:D  





Farbror Rolf e d som fotat mig me sin kamera!:) Han börjar bli grym!;)

Grattis älskade mor på morsdag!<3 Du är underbar!

Nu ligger ja här me världens äckligaste huvudvärk!:( Hoppas verkligen inte är bihåleinflammation!:(

sov sött allihopa!

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju vacker som den finaste sommardag.

Att få vakna upp bredvid dig varje dag måste kännas som att vinna högsta vinsten varje dag <3

2012-05-27 @ 23:13:12
Postat av: Nettan

Men så fiint!<3 blir helt rörd! Tack söta vem du nu är!

2012-05-28 @ 13:25:00
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: Alex

Oj! Missade namnet :S



Det var jag som lämnade första kommentaren.



Mvh Alex

2012-05-28 @ 19:27:46
Postat av: Alex

Oj! Glömde jag namnet :S



Den som skrev första kommentaren var jag, Alex h.



Mvh

2012-05-28 @ 20:00:01
Postat av: Tony Johansson

Blir det för mycket att behålla han eller varför måste du ev sälja han :(? En av grannens hästar fick nyligen ett litet föl, går runt här och är jätte nyfiken på allt som är ^^ tar man fram kameran så blir han jätteglad :)

2012-05-28 @ 21:20:40
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson
Postat av: Nettan sv Alex

Från Långed?=) Tack för d vackra orden, d va d sötaste nån sagt till mig på länge! :)

2012-05-30 @ 21:23:23
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: Nettan sv Tony

Ja d är tid och ekonomi som ska räcka till men ska se hur allt ser ut till hösten, om d verkar bra så tror ja han blir kvar! :) Han e så underbar! Åh va kul, visst e dem söta?=) fått några vackra bilder då?=)

2012-05-30 @ 21:26:46
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: Tony Johansson

Ok!:) ja denna tid är det alltid för lite av hur man än gör verkar det som :) får göra det bästa man kan :) hoppas det löser sig bra! Ja han är ett litet charmtroll! :) blivit några bra bilder, se ifall någon läggs upp snart:)

2012-05-30 @ 22:02:05
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0