50/50

Uschamejjen säger ja bara om filmen igår! Haha ja grät väl i 40 min i sträck och nu menar ja inte snyfta utan ja rågrät! Tur ja va helt ensam!;) Vet inte va som tog åt mig, haha men den va så hjärtgripande eller så e d ja som e alldeles för känslig! Så om ni är ute efter en film som berör så borde ni kolla den! 50/50, handlar om en 27årig kille som får ryggmärgscancer:( Den är baserad på verklig historia! :(

Idag verkar d bli en helhärlig dag!:) solen har lyst sen tidigt i morse och ja ska strax ge mig bort till mina kusar i stallet för ja har gjort helt klart i Lennarts!:) Så ska nog rida Chuck nu på förmiddagen! :) Sen sola lite! Kanske en kan få liite färg tills ikväll då d blir utgång t Granbacka me Emma gumman!:) Ska bli skitkul! Äntligen få röra dem lurviga igen! haha..

Säger bara att Totalt livsfarligt att ja baka i tors!:P Då ja nog troligen käkat 20 bullar sen dess och känner suget efter dem hela tiden! Hellu fläsk!

nej nu får ja lägga på ett kol!

Till er hästfolk som läser min blogg! Hur tolkar man detta? (Obs! Ej min häst)

 "ligament som går emot 2\'a halskotan" ?  Hur allvarligt är en sån grejj och va gör man för att bygga upp det? Kan de byggas upp o försvinna helt?

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0