Träningen..

.. idag gick inte som på en räls! Vi hoppa typ en liten bana men me mitt lokalsinne och inte kunna göra fler grejjer samtidigt så red ja fel och rörde ihop allt som var! haha.. Undra hur d ska gå om ja kommer ut o ska tävla! Herregud mitt huvud kommer vara som en enda stor gröt! Men kul va d i vart fall!
 
På kursen före hade vi lastträning! O va avis man blir när alla hästar bara lastar sig själv, haha. Dem va hur duktiga som helst så ja lastträning på alla mina härnäst kanske?

åh Läängtar till imorgon då ska ja köra något av longering/ridning/löshoppning! me d små liven:) Nu när ja har en "paddock" att vara i känns allt så mkt enklare!:)

nej nu får d bli natta!

Just d, kanske kanske blir jobbutbildning för mig i Polen och England framöver!


Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0