Skogstur!

Ååh idag kändes d som förr! Bestämde mig för o ta mig en ordentlig skogstur så Vi red rätt in i skogen och tänkte vi kommer nog ut nånstans så småningom, o vi red o red, på berg och djupa skogar! Haha.. D va helt underbart och kände mig så fri, hade ingen sadel heller och red me lösa tyglar hela tiden! Tror d uppskattades lika mkt av mig som av Scirrocco! Han e så lik sin far lilla tjiocko! Love!



Annars börja min dag riktigt dåligt, vakna me huvudvärk och efter ja släppt ut hästar och gått me Jessie kom ja in så tyckte ja mitt hem lukta alldeles för mkt grillos/rök och visste pannan inte skulle vart igång, men gick ändå ner av ren reflex och herregud ja kunde ha brunnit inne i natt!:/ Blev ganska skrajj då d baktändat sig eller va d heter och d brann i containern och va fyllt me rök så hade lite panik försökte tända pannan på vanligt vis och mata ut den flisen som brann men d gick inte, höll på några timmar tills ja gav upp då ja fått i mig alldeles för mkt rök så v helt dåsig så Lennart skulle fixa det så ja kunde åka t mina hästar!  

Men sen fortsatte den bra, fick besök av min kusin och hans tjej , super trevligt, blev fika och promenad me hundarna! Dem hade me sig två st varav en en liten valp! Hur go som helst!:)
Sen red ja och Nu 'r ja inne hos rolf och precis gjort sötpotatis omelett till oss så nu står ja mig ikväll, för ikväll blir d Rockabilly på wärs!:D:D  Kul!

Så får nog bege mig hemåt och fixa mig, trögt bara att allt luktar en massa rök så d är ju va ja lär lukta ikväll!;)

Hoppas alla haft en fin dag och får en bra kväll!

/Nettan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0