Sjuk..

Heej!

Ja d va inte mkt ja hann va på jobbet idag, gick upp som vanligt o fundera på o sjukskriva mig för kände mig inte alls pigg men ja bestämde mig för att dra o jobba ändå för ja behöver pengar!
  Men de skulle ja aldrig gjort för fick åka hem 08 redan för ja va helt slut hela jag:( jätteförkyld, hosta och ont i huvudet..
Kom hem o sov över 6-7 tim i ett sträck, så mkt sover ja inte ens nattetid så ja tror min kropp behövde det!

Fått både skäll av chef, pappa och kinnekullahäslan, kinnekullahälsan tyckte ja behövde priotera mitt liv o ja fick inte rida på hela helgen och inte ta en endaste värktablett till!
 Ja har ätit alvedon i en månadstid nu bara för att orkat me eftersom ja varit halvsjuk hela tiden.Troligen därför ja blött så mkt näsblod också..  
Men rida i helgen tänker ja ju inte hålla mig ifrån om ja e såppas pigg att ja orkar!
................................................

Christian kommer hit sen, han skulle köpa me sig massa nyttigt o ta me sig en serie o göra mig frisk sa han, haha så får väl se va han har för dunderkurer!:)


  

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0