Övertid!

Ja då ska man jobba t 20 ikväll igen så hinner inte me mina älsklingar idag heller:( o ja har inte hunnit me d ja skulle, inte fått av Chuck skorna, träffat Emma, träffat Christian eller träffat Fredrik! Men imorrn slutar man 13 så då hinner ja nog me ett o annat o då ska mina hjärtan pysslas om Hoppas brorsan kan vara med o grejja, Haha tycker om o ha Jonas me mig för han e så hjälpsam och engagerad i mina hästar och det betyder så himla mkt!:) Kul nån mer i familjen har lite intresse iaf! Rolf har också lite sug ibland för nån gång har han till o med varit me o borstat!:) Riktigt roligt!


Nu e d dags o bege sig tillbaka till pengafängelset igen, the break is over!

Pussss på alla er söta!

Jusst d Svar till Anna!: Hej Anna! Vad roligt att du fortfarande läser min blogg!:) Och ja huset i högelund kommer nog så småningom rivas eller säljas!:( Lite tråkigt för e ju helt underbart där uppe, inte huset kanske men läget!;) tss! Men om pappa behåller d så blir d väl sätta upp nytt nångång i framtiden! Hur e d me dig nu? Har du kvar nån blogg? Kraam



Kommentarer
Postat av: Liza

Jävlar vad fin sylvester var när detta kortet togs!

2012-03-30 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0