orkar inte´.

Blä orkar inte vara sånhär längre, ja mår skit av mina förkylning/allergiattacker(eller va d nu är) som bara kommer när som helst var som helst.. Nu e näsan bomtät och ögona bara rinner och ja känner mig som sletnast i världen! suck! så t veckan ska ja ringa upp min läkare, e nog dags för den där operationen.. Känner mig ledsen.. Varför kan man inte bara få vara nomal?:( Vart sånhär hela livet o de hittar inte felet! Liksom direkt läkarn kolla in i näsgångarna sa han att ja va allergisk och han va helt 100a, sen efter alla pricktester blodprov osv så hitta dem inget som tydde på det? Och verka som han blev frustrerad för han sa ja va omöjligt fall när d va så tydligt! och ja äter allergi tabletter varje dag för att slippa d men d gör ingen skillnad.. 
Så kan nån rädda mig, känns alltid som ja kommer dö innan ja  e trettio för när d e som värst känner jag verkligen för det.. 

(förlåt för detta inlägg,e bara så less på det:( ) 

Men nu något trevligare!;) Vart på fredagsmys hos Emma! Blev att Vi hyrde två filmer för vi båda har ju enormt svårt att välja film, och vi fick till en bra och en dålig denna gången!;) Den som va bra hette Abduction en actionrulle!:) Riktigt bra så helt klart sevärd!:) Den andra va en drama med Witherspoon och jaa, den va drypseg och jobbig,  Haha den va inget för oss iaf! Trevlig fredagskväll men tror vi båda var ganska trötta idag! 

Nej nu ska ja hoppa i säng o se fram emot morgondagen med massa grejjing!:)

sov sött!

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0