Kvinnodagen!

Ja idag är de internationella kvinnodagen, och va har ja fått gjort för roligt tro? Haha jo fått jobbat över o slitit ont, så är d idag att vara kvinna!;) Åkte hemifrån innan 06 sen sluta jobba 20.00 sen hem o ta in hästarna, behövde bara ta in dem för gulleRolf hade Mockat åt mig, vilken snäll farbror ja har!:D Betyder mkt när en kommer hem o är sleten o vet att man har iaf en timme kvar att göra i stallet när man mest av allt vill hem o gosa ner sig under täcket o vila ben o fossingar! Men riktigt gott me övertid, mer komptimmar t mig!:D 

En sån här internationell kvinnodag, borde inte alla kvinnor då få ledigt i hela världen just denna dag? D tycker ja skulle vara fint! ;)

Nej om en ska hoppa i säng? Men ja e rädd för mina drömmar!:P Imorse höll ja på gråta när ja vakna bara för ja va inte längre jag utan en jättejättetjock elak person med vårtor i hela ansiktet och för att bli mig själv va ja tvungen att betala 90tusen DOLLAR * 4! Förstå min panik, innan ja öppna ögona kände ja över mitt ansikte o min kropp och vilken lycka att inse att d faktiskt är ja som ligger där utan att betala 90tusen *4 ! hahaha..



Sv. till Syster och Jim: så himla gulliga ni är, blev helt rörd när ja läste! Men känner mig långt ifrån vacker men tack, d värmde o gjorde mig glad!:) Haha ja kläder e väl inte d viktigaste t affärn men kan ju säga att ja ser ut som ja e en uteliggare eller nått!;) Och syster, tack för tipsen e sugen på uppklippt iaf och lägga i lite blonda slingor :) Hann dock inte me frisörn denna veckan men nästa ska ha bannemig dit! Kram på er! 

Godnatt allesammans!

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0