Könsmogen!?

Bah tror redan Camaro är könsmogen , för idag kom Sharon (Nathalies häst) till stallet (ska stå där en natt) och hon börja brunsta och Camaro blev som tokig och fillefjonken åkte ut diiirekt! Kåtbock! Han är ju bara 8 månader, en bebis!!? E d normalt dem e så tidiga? Både scirrocco och Sylvester börja ju först visa tedenser vid 2 års åldeR? så nu vet ja inte om vi ska våga släppa ut dem imorrn? Som tur e flyttas ju Sharon imorgon redan upp till Lia.:)



Solos Carex stoet:
Kommer ja själv inte ta, stoet som ja skrev i tidigare inlägg för hon blir alldeles för stor för mig, fick bild och hon ser enorm ut, men har en liten Ide!:D O d är att ja gör bytet, men att Jenny tar stoet(hon ska provrida henne på söndag) och ja får isf hem min Scirrocco som hon har nu!:) Så köper Jenny henne av mig när hon fått ihop pengar för ett billigare pris och då är dealen att ja får ta ett föl på henne om något år!

 Känns som alla skulle tjäna på det, jag får "sålt" Camaro, dem får en hingst som dem vill ha, Jenny som letat större häst att köpa får ett fint sto till bra pris, och ja får hem min kille:)  Men me min tur går väl Camaro o bryter benet nu innan......

Kram /Nettan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0