Feeest?

Ja nu va d fredag igen:D så gött , tycker dock jämt d är Måndag och fredag iofs;) Tiden går ju så inihelsike fort, så fort att ja snart är dement!;) Idag är d kasst väder me och d är nog tur för mig, för e så drypseg o trött så suget på att ställa mig och träna alla mina unghästar är minimal ist lockar sängen en timme eller två..

Får ångest när inte har ork till något,  men kanske har d efter ja sovit? för då måste ja städa, gå igenom mina älsklingar i stallet Sen blir d nog ner t Emma eller om hon skulle komma hit o spana film o planera lite för imorgon!:) 

För imorgon har ja råkat sagt att ALLA (över 18) får komma på fest !:D . Vet inte riktigt va ja gett mig in på men kommer nog bli jäkligt kul! Återkommer mer om det senare! :)



Ha en skön stund så länge!

/Nettan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0