Älskade måndag!

Ja hann me allt som ja skulle förut innan kursen, d va hett o brått men d gick..:)

När ja kom t Kursen undra ja var ja hade hamnat då d va väääldigt många småbarn där ja tänkte fasen e ja såhär efter? Haha men d visa sig dem bara hade teori! Puh! Så va ja och 3 till som ska göra Gröna kort kursen!:) 

Efter kurstimmen så hade ja ju min vanliga måndagsträning och ja fick en Häst som hette Lucky, en quarter!:) Nog den bästa hästen ja haft hitills, han påminde så mkt om min Chuck!;) Och det va dessutom den roligaste lektionen hitills då vi körde bommar och lite hoppning! :) längtar redan tills måndag då d blir högre hinder! whiie! 

Nej nu ska ja mysa ner mig breve min gumma som redan breddat ut sig över hela sängen!



Sov så gott o dröm sött!

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0