3 av mina monster!

Let me introduce:

Den största göregrisen!


And

Lilla stygga Jessie!


And

Monsterbajsaren (kan ju inte ta kort på bajs för d hade ju inte varit så fräscht;), men denna morgonen trodde ja fasen d va en elefant som härjat runt i hans box, inte nåådigt va en så liten kan åstadkomma så mkt!) Och så oskyldig man kan se ut!;)


Fin presentation av mina bebisar va? Dem andra 3 tar vi en annan dag! 

Fortfarande drypseg o sjuk och som ni märker har ja alldeles för lite som aktiverar min hjärna och min energi, haha då blir d sådana här fina inlägg... Pappa var iaf gullig förut o kom me tårta t mig, hallontårta också, min favorit!:D Sen va Rolf snäll och handla åt mig så ja behövde inte ut o åka t Åmål, Tack ni är bäst!

Nu ska ja snart bort t världens bästa hästar o bara mysa + göra ordning scirroccos box tänkte jag för han kommer ganska tidigt i morgon, whiie!:)

Kram till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0