vill iväg..

åh va ja känner för att åka bort en vecka, eller fler.. Tror inte ja mått så bra varken fysiskt eller psykiskt d sista, då ja till o med bröt ihop inför alla mina arbetskompisar häromdan, så pinsamt, då önska ja sen ja låg 10 m ner under jorden!

Men just nu kostar alla resor hur mkt som helst plus att d är helt omöjligt att få semester nu.. Men fick min lönelapp i tors och allt komp ja samlat så har ja nästan 2,5 vecka att ta ut!:) Så gytt! Så t hösten kan ja sticka iväg!:)

Igår blev d att ja drog t Åmål en sväng och Träffa Linn, Mikael, och Coffe och dem var i världens lyxhus! Så himla underbart.. Tänk om man finge ha ett sånt hus!:) Allt va bara superfräscht!
Alla andra drack så kände mig lite missanpassad, ja fick ju nog på midsommar!;) Men d va trevligt!:)

Nu ska ja åka bort o kolla till mina älsklingar så ska ja se om ja hinner rida båda Chuck och Scirrocco idag, Liza jobbar och Linn friar!;)


Ha en toppendag!

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Har haft samma tanke att bara åka iväg ett tag, skulle vara skönt och välbehövligt! Men nettan då, vad får dig att må så :(?

2012-06-24 @ 14:28:22
Postat av: Nettan

jaa d skulle vara hur underbart som helst o ¨få lite solsemester en vecka!:) men jag får stå ut till hösten! Så hoppas ja den riktiga svenska sommaren kommer så vi kan få njuta ordentligt av den!:)Jaa vet inte, är nog för ja e kass så ofta att d tar all energi från mig så tänker ja på för mkt ibland!Men som tur 'är är de väldigt sällan ja är deppig!:)

2012-06-25 @ 23:13:24
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0