Spruckit!

Igår när jag och Liza va hos Camaro och vänta på hovslagaren så verka d som hovbölden letat sig ut genom kronranden så d rann gegga ner över hoven! usch! Kan inte ens tänka mig va ont stackarn har haft!:( Men allt har gått på ett ögonblick, blockhalt lördag, hovbölden sprack igår! Så nu hoppas vi bara att allt gegga åker ut så ja inte behöver ha ut veterinär för att spola! Idag ska han få komma ut i sjukhage med, så han är nog lycklig!:)

Idag blir d en ridtur i högelund om allt går som d ska! Ska bli spännande o sadla hästarna i hagen vid träden och nu när vi är 3 st som ska ut! Får se hur detta kommer gå!;) Kul ska d bli i vart fall!:)

Ha en toppendag!

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Alex

Skönt att det inte var "värre" än så med Camaro. Fantastiskt namn du gett honom oxå :)

2012-06-13 @ 10:28:47
Postat av: Nettan

Jaa, jag e riktigt glad d inte var värre, så nu hoppas ja bara d läker ordentligt! :) Haha ja eller hur, ja har en scirrocco och En camaro + att ja sällskapar me Chuck Norris? Kan inte bli så mkt bättre! tss!:)

2012-06-13 @ 23:07:50
Postat av: Alex

De ska nog läka bra väll för av vad jag förstått så tar du väldigt bra hand om dina fyrbenta vänner :)

Du har en grymt bra smak på namn och hårda killa - ingen är ju hårdare än C.Norris! Haha =)

2012-06-15 @ 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0