Sån dag..

Idag är en sån dag man önskar man haft någon vid sin sida, att vara inne tillsammans med och lyssna på regnet och åskan, laga någon god mat tsmns och njuta av kanske ett glas vitt till, någon att prata och skratta ihopa med och sen lägga sig och hålla om varann till någn bra film eller serie, eller varför inte i ett badkar me levande ljus och ligga o kyssas! hur underbart?
De e inte ofta jag saknar eller tänker på kärleken på d viset men idag är en sån dag bara för man är lite inlåst pga av all regn! Ja har inget emot regn, d har sin charm, men d får en o tänka, sakna!
.........................

Idag när ja skulle mocka stallet här så blev ja lite ställd, i en box står det en SKOTTKÄRRA! var kommer den ifrån? Ja ställde den inte där imorse då ja oftast har lite bråttom att ge mat och få ut alla hästar, men idag stod d en skottkärra där och den va tom och vänd mot utgången.. D gör jag heller aldrig! Allt annat var orört! Lite läskigt, ja fick smyga runt i stallet en stund o se om d va nån som befann sig nånstans men d var det inte.. Mysko!

Imorgon kommer bli en stressig dag då ja ska jobba över, o kommer hem strax innan 21, o då ska ja ställa mig o mocka! Så kan inte nissen som vart i stallet då ha mockat o tatt in hästarna åt mig när ja kommer hem!:D eller? Nej d e nog ingen risk.. Tors blir me stressigt, då ja ska på teater efter jobbet så kommer inte hem emellan, teatern börjar 18 o tror den höll på i 3 tim? Sent då med, tur man slutar tidigt på fredagar iaf, då får ja ta igen tid me djuren... :)

Min hund e INTE förtjust i regn, hon försvann när d börja hällregna och här befann hon sig när ja hitta henne, haha.. Sen dess har ja inte fått ut henne ur huset. haha..
Nej nu e d dags o nana om ja ska orka me imorrn, mån, tis har vart hemska bara för ja vart så trött! stensomnat direkt ja satt mig i bilen på vägen hem.. Folk säger hela tiden på jobbet att ja ser så sleten ut! Varför kan ni inte säga ja ser pigg ut ist! Haha vore mkt trevligare! ;)  
 
Sov så gott o dröm sött!
 
Puss



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Kan bara hålla med om det första =)
Vad är det för teater, var väldigt länge sen man var på något sådant :)?
stackars Jessie, gömma sig under en traktor ^^ Det regna ju väldigt rejält förut med så kan ju förstå henne =)

2012-06-27 @ 01:09:50
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson
Postat av: Sommarjobbaren :)

Hej Jeanette! Du verkar vara en väldigt kärleksfull och fin människa och hoppas att du får din kärlek till slut! Vill även berömma dig för din blogg som jag tycker är bra och du skriver mycket intressant :)

Svar: Åh Hej!:) Va glad du gjorde mig nu, rörd!:) Kul o höra!:) Ja vi får väl se om han dyker upp nångång!;) Hoppas du hade de roligt på bäcke!:) Kraam!
Jeanette Karlsson

2012-07-06 @ 23:03:47
Postat av: Sommarjobbaren :)

Hej :) (Vet inte hur jag skulle svara så får bli såhär)
Jodå de va bra på bäcke så ska söka dit nästa år igen, va roligt och bra betalt, och trevligt folk där såklart ;) Ha det bra, Mvh Nico :)

2012-07-29 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0