Lycklig!

Så lycklig att ja har en sån fin familj, härliga vänner och underbara djur och bra arbetskamrater! Ni förgyller mina dagar!<3

Imorse så kom Liza hem och vi tog oss en tur i paddocken och sen ut o träna lite övergångar på en åker, skritt, lugn trav, galopp, ökad galopp och lugn galopp och båda två skötte sig super, förutom att Chuck va fruktansvärt trög/trött idag! Han ville inte alls vara med riktigt, ingen bjudning alls så ska låta han stå imorrn så får vi se om han har vilat upp sig tills på tis!:) Julia var me kanon idag och ja e med chockad över hur lugn hon blivit så fort? Hon ser verkligen ut o vara harmonisk och trivas me mina pojkar! :) Riktigt kul o se eftersom hon varit så sönderstressad innan för minsta lilla!

Sen när Liza åkte hem så red ja ut på Mullehästen och han var helt underbar! Ja va helt salig när ja hoppa av sadeln, vi träna i paddocken och hoppa lite, haha man kan väl säga att han inte visa sin bästa sida inom hoppningen idag men var ändå helt kanon! Här hoppar vi 85cm, och Rolf är fotograf!:)  

Älskade lilla häst!

Nu håller ja på me middagen!  Sen blir d ner o handla lite inför morgondagen då mitt kylskåp  ser ut som ett ungkarls, typ en falukorv och massa alkohol! Inte bra!:P haha..

längtar tills imorrn för då hoppas ja dem hör av sig me huset! :) Ju mer ja tänker på det ju mer vill jag kolla på det!

Hoppas alla haft en fin helg!

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0