haha..

Ja va ska man säga om denna dagen då?:P Vi vart nog lite för optimistiska me hoppningen idag för d gick inte så bra för varken mig eller Linn, ja hade kameran i största hugg men så ville inte Chuck vara med överhuvudtaget, men vi konstatera att han nog har problem me tänderna, att d e där skon klämmer för idag gick huvudet upp o ner, upp o ner o sån har han aldrig vart förut o han har ju krånglat mer d sista me allt! Så ska prata me min granne som e duktig på hästtänder så ska be han kolla upp Chuck:)
Scirrocco var super, bara att han inte hade koll på sina ben direkt! Men annars e ja helnöjd, älskar verkligen tjocko! Han är världens bästa! :) För Liza och Julia gick allt kanon så för nån gick d bra iaf!;) haha..

Lite bilder från idag iaf!:)







:)


Idag på jobbet sa en till mig att ja borde sjukskriva mig, så fräsch ser alltså jag ut på jobbet!:P haha..
 Men vart extremt förkyld idag igen och blött ur både näsa o munn så gått en del papper, men antar d är fortfarande efter operationen! Men om ja ska sjukskriva mig idag så borde ja va sjukskriven året om, d e ju sån jag är jämt....:( Segt! Så länge ja håller igång så känns d bra, men så fort d e lugnt om mig vill ja bara ha ett rep o hänga mig! Optimist? javisst!;)
Men jobbet idag har iaf vart super, haha ja har fått klippt gräs! haha fast ja e inte så förtjust i dessa gräsklippare me eget go i, haha för när ja drog i spaken så verkligen flög ja efter gräsklipparen, ja hade noll kontroll och den gjorde precis som den ville! Så ja lyckades till slut stänga av den och kunde pusta ut, hård stund där!:P haha så stängde av d självgående o drog gräsklipparen för hand sen i över 1- 2 tim, fint träningspass!

..............:)

Efter ridningen så blev d en srpingrunda me jessie, men ja va slut efter bara tiotals meter, vet inte va som tagit åt mig, ja menar ja e ju annars stålkvinnan!;) Men bet ihop och sprang och lät jessie få dra mig upp i uppförsbackarna! haha.. Måste vara den Enda fördelen me o ha en hund som drar!;) Så hon va nog lika slut som ja när vi väl var hemma sen! Så nu blir d till o gosa ner sig me bebis!

sov gott o dröm sött allesammans!

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Liza

Vad maffig och bred Julia ser ut på första bilden :) Men nettan, du kanske inte ska springa om du är sådär halv-sjuk....? haha, du får ta det lugnt! puss

2012-06-20 @ 08:53:53
URL: http://lizaojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0