En gladis!:)

Åh Glad! Vart ute på en underbar ridtur me Liza, jag red Chuck och han va klockren idag, han lyssna i skritten, stanna direkt ja bad om det, gjorde superbra skänkelvikningar i både skritt och trav, trava lugnt och fatta båda galopperna! Han rygga även när ja bad! såå duktig!:) Tror Liza va nöjd me Julia idag me, för jäklar vilken trav dem fick in, hur läckert som helst!:) Liza har verkligen gjort ett superjobb me Julia!:) Så fina tsmns!

Sen när ja kom hem så gick ja ut me Jessie och vi tog en gå/springtur runt travbanan sen va vi på åkern o lekte/busa lite och hon är så underbar min älskling och sen titta till o med solen fram, mys(laddar upp bild imorrn)! Sen va d hem och rätt in i en het dusch, o nu har ja precis njutit av massa mango och jordgubbar i sängen!;) ibland är d dem små grejjerna som gör allt helt underbart:) 

Imorrn e d jobb, sen får ja se om vädret e lite halvdant så blir d torp i Uddevalla o shoppa lite, om vädret är fint ska ja motionera liven, om d regnar ska ja baka och laga nån god mat och fixa i hemmet:) Så vilket väder d än blir ser ja fram emot morgondagen!
 
Sen vill ja tacka min syster som överraska mig me en ny header hit till bloggen!:) Tack gumman, du e grym!


Sov gott me massa söta drömmar!<3

/Nettan
 



Kommentarer
Postat av: Emelie Eliasson

Det var så lite så :) Glad för att du gillade den :) Pussa! <3

Svar: Jaa d va supersnällt:) <3 pussss!
Jeanette Karlsson

2012-06-26 @ 08:46:16
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0