Mysig tur!:)

Heeej:)
 
Åh igår va ja o mina älskade två mostrar, Anna och Liza ute på en helt gör avslappnad tur i skogen me hästarna, där ja inte ens tog Chuck i tyglarna utan använde bara säte och skänklar och han va såå duktig!:) Helt perfekt framåt me, underbara häst!:) Anna Låna scirrocco av mig och dem va så söta tsmns, hoppas o tror Anna tyckte d va roligt o komma ut, va skitkul o ha med henne iaf så d hoppas ja vi snart kan göra om!:) Och Liza red Julia i bara Grimma!!:D haha d kunde man inte tro för, tja bara ett halvår sen, dem gör SÅ stora framsteg hela tiden, superkul o se och dem passar så himla bra ihopa!:) Bilder från vår tur kommer senare då ja är senil o glömt bort var ja gjort av min kamera!:/ attans!
 
Nu e d bestämt att Karro ska låna Chuck på foder:), tror d kommer bli super, har en bra magkänsla!:) Kommer sakna min älskling hur mkt som helst dock! Känns redan jobbigt att man vet man ska behöva skiljas från honom,:( usch men  troligen behöver jag detta, blivit alldeles för mkt för mig d sista året och d går ut över hälsan, och läkarn säger att ja måste börja priotera mitt liv..  Själv tycker ja jag lever ett superliv förutom att ja e sjuk jämt då, plus att ja knappt hinner raka benen men d e väl smällar man får ta!;) haha!
 
Nu håller ja på baka bullar! Tänkte ja skulle ha me massa t arbetskompisarna!:) Åh va ja gillar mina arbetskamrater dem e så roliga, haft superkul på jobbet dessa två dagar, och tiden har stuckit iväg hur fort som helst! :) Sen har vi fått in massa sommarjobbare, alltid kul me lite nytt folk tycker jag!:)
 
Hoppas ni haft en fin dag!
 
 
kram Nettan
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0