Langos!

Idag har ja vart iväg o fläskat me Emma och Madde t Grebbestad! Blev langos och mjukglass till en förbannelse och en massa tjöt!:) Kul o träffas igen, blir ju allt för sällan tråkigt nog då vi alla kan ses! Men riktigt fin fredag!:) och Imorn ska vi fläska tet igen, då blir d antagligen brännboll(får kolla), grill och sen utgång t Baldersnäs, eller om d blir för mkt regn blir d troligen lördagsmys inomhus me filmrace, lika trevligt det!:) Så för mig får vädret vara precis hur d vill imorrn!;) nån som kanske har nått bra filmtips?=)
Jusst d när vi va nere i kusten så fick Emma ett glädjande besked, hon har blivit faster!!:) Grattis!:) haha undra när mina bröder ska börja producera!:P Åh bebissjuk!

Annars har ja inte gjort så många knop idag känns d som, vart hos hästarna,tvättat, kört en disk, stekt lite i solen men konstigt nog vill inte färgen sätta sig på mig! buhu! vart t sjön så Jessie har fått simmat, hon blev helt skogstokig, va säkert vid sjön 45 min o hon va nästan i o simma hela tiden!:) Mys! Sen har ja grejjat lite på Lennarts "uteplats" i den mån ja klarat, aldrig vart där nästan men idag så hade ja massa tid så satte ja mig o sola där o insåg d såg ut som hej kom o hjälp mig o d e ju ja som har en dörr ut dit så då är d kanske "min" uteplats!:), Lennart sa han bruka klippa där me gräsklipparn! Hålla d är stenplattor? haha höjden av lathet? :) Dock är Lennart allt annat än lat, men har för mkt att göra helt enkelt så han hinner inte! Men d va iaf helt igenväxt, Så ja tog tag i saken nu när ja äntligen hade tid över, synd man e halvt handikappad för tillfället bara för ja ville verkligen grejja hur mkt som helst när ja väl börjat! Men lyckades iaf få bort all gräs och få stenplattorna synliga!:)
Mkt kvar o göra men här är mitt nya mysställe:)
Nej nu e d dags o hoppa i säng o se fram emot morgondagen!:)
 
Ha en trevlig helg allesammans!
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0