Dressyrträning!:)

Åh idag träna Underbara Liza mig och Scirrocco!:) Och Scirrocco gick så himla fint idag, han va så avslappnad, va nog värre me mig haha! Han är min pärla!:) Och Liza ska ha stor eloge som e så duktig och hjälpsam, fast att ja lider av att inte kunna göra flera grejjer samtidigt så är hon så förstående!:) Men jag försöker iaf me en gröt i huvudet!. Jaa d va skitkul!:) träning gör mig så himla sugen att ta tag i det på riktigt när man har nån som hjälper en, tror ju inte Liza vill träna mig jämt fast att ja skulle vilja, haha, så kanske ska se om d finns nån instruktör ja kan åka iväg o träna för!:) Vore grymt kul! O ja känner mig så hemma på min älskade Tjocko så vore kul om vi kunde komma nånstans ihopa!:)

Idag på jobbet har tiden gått väldigt fort! å hoppas d e samma imorrn!:)

Förresten gjort en till intresseanmälan på ett till hus!:) D försökte ringa mig när ja va i stallet förut men ja hade så dålig mottagning så ja hörde inte!:( Hoppas ja inte missa visningen bara! Ska ringa direkt imorrn:) 

Nattinatt!:)

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0