Wooopppsi..

Oooj ja ljög, men inte med meningen ljög haha men så dumt d kan bli ibland! Om ni läst inlägget innan med mina beställde grejjer som blivit fel så kan ja säga att ja ringde upp dem igen på eftermiddagen och då hade dem plockat ordning två st nya schabrak o skulle skicka ivägen dem:) då vart ja glad! Så när ja kom hem sen tänkte ja att ja kan lika gärna kunde öppna schabraket som blivit fel och kolla om d ser bra ut, och till min förskräckälse upptäcker ja att d är jag som gjort FEL, för d va RÄTT Schabrak iaf! hahaha pinsamt.. Antagligen kan ja behöva semester eller glasögon! hahahaha.. Aja bara dem inte ber mig skicka tillbaka den!:P

Längtar nu efter mitt nya paket! haha!

Sen har ja även köpt mig en grejj att hämta vatten i eftersom ja inte har vatten i stallet, en man sätter i skottskärran o fyller! verka skitbra! Eller va tror du kära Liza? :D 

Sen är d livsfarligt att kolla annonser, I m in Löööve! With this one!


Önskar ibland att ja vore dunderfattig, för då skulle ja aldrig ens tänka tanken..... Men fin va, och bra storlek blir han för mig? självklart en arabkorsning! :D Har nog nån fetish på dem, alla mina hästar är arabkorsningar. Förutom Cassie och fölis men dem räknar ja inte som mina direkt, men är väl för ja vet att dem inte ska stanna hos mig!:(

Nej nu har ja nog kokat sönder mina nudlar.. Va tvungen o ha nått snabbt eftersom d blir spånhämtning strax!

Tjooosan!




Kommentarer
Postat av: Liza

Ja men den där vattengrejen var en sån vi prata på förra vintern, men med ditt minne så vet jag ju hur det blir :P hahaha! synd bara den inte får användas under -7 grader, fast med denna vintern vi haft nu så lär det väl inte va några problem :) Nu har jag nog sagt för mkt....:S

2012-01-11 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0