Torup.

Heej! Sitter nu på mitt mysiga Gästgiverirum i Torup och trivs jättebra. Torup i sig e ju jättelitet och inte så mkt hålligång kanske men här på hotellet e d fint:) Bara Så himla underbart och gå upp o äta "hotellfrukost",  allt gott står bara uppdukat o serverat o bara väntas på att få ätas upp så d e bara o roffa åt sig allt en vill! Underbart, sånt e en ju inte direkt bortskämd me!;)

För övrigt är jobbet riktigt simpelt och inte gör måna effektiva timmar direkt, mkt mkt väntetid hela tiden så får la säga d e väldigt lättförtjänta pengar, men d ska en väl inte klaga på kanske!:D Imorgon om vi inte har så mkt att göra under dagen kan d hända d blir ULLARED, juppiduppi va  rooligt, måste bara intala kusin att vilja åka dit, han e inte direkt sugen.. hahaha.. Men bara varit där en gång och så sägs d ju vara så mkt billigt, o ja vet att d finns massa hästgrejjer o ja behöver nya vintertäcken så kan ju hoppas en kan fynda litte! Btw Hyltebruk e bland den största fabrik jag sett! 3 km är den! jädrans, om inte Rickard hade vart me hade ja vart vilsen för lääängesen och många gånger om.. Kunde gått illa, haha.. 

Idag efter jobbet har vi varit o käkat pizza och sen haft filmkväll, fast vi tjata mest så blev väl inte att ja hängde me så där gör bra.. Ja kan ju inte göra flera grejjer samtidigt! Sorry kvinnor, ja föregår er me kasst exempel! haha.. De är helt omöjligt, kan tex inte skriva sms o prata me någon samtidigt, d e illa va? :P 

Åh villl hem o pussa på mina älsklingar!

Tänkte bju på lite ridbilder från i söndags då Chuck va mer underbar!:)





Emelie som varit fotograf!:)

Här kommer även några bilder på min lilla snygging, Camaro!:) Han e 7 månader nu och jag tycker han e skitstor?




Här kommer bilder på en annan liten goding!:P





Nej nu ska ja gosa ner mig!:) 

Nattinatt!


/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0