stukning!

Heeej!:) Nu e ja lugnare i själen, veterinären kom ut förut och hon hitta ingen svullnad eller något varmt nere i benen som ja heller inte gjorde men hon fick d till att d sitter högt uppe i benfästet/bogen och ganska långt in, att han stukat till sig där, o då slog d mig att han va på väg ur boxen en dag så troligen kan d blivit att han sträckte till sig när han försökte komma ner för såg när benet var över väggen! Men Så nu har han fått medecin han ska käka i 5 dagar och boxvila så hoppas detta hjälper och att han blir helt återställd, så man slipper me mer vetbesök eller klinik! Han mår bra annars så d är gött!:)

Va i stallet från ja sluta jobbet tills strax efter 18 idag så gjorde Camaros box riktigt mjuk o fin, sen trotsa ja blåsten och tog ut Chuck och skritta runt lite, men han va lite skvättig när d blåste överallt plus att ja blev iskall om rompen så blev max 20 min ridning bara, haha men alltid något!:) Han e så fin min gubbe!:) Jusst d ja, denna veckan har ja mockat mina boxar INNAN ja gått till jobbet, inte illa väl! ;)


Nej nu får d nog bli film!:)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0