Lunch.

Nu är d lunch på jobbet, gytt. Men hade gärna velat vara hemma istället, får krupp, för är så gott väder ute och va härligt hade d inte varit att bara sadla på och rida runt i det vackra vinterlandskapet och strosa runt istället:D gaaah ja e så sugen! Men men bara att stå ut tills helgen o hoppas snön ligger kvar till dess!:D  Va ja önskar att alla dagar borde vara ljusa till 20-21 på kvällen, då vore livet perfekt-!

Jusst d ja nu har ja äntligen fått mitt efterlängtande paket från Hööks, men blev väl inte gör lycklig när ja öppna d och upptäckte att en grejj ja betalat för va SPÅRLÖST borta, så någon på hööks lager har varit slarvig, väldigt slarvig för dessutom så hade ja fått fel märke och färg på en vara med, Gah. Så ja ringde till dem imorse och hon skulle ringa upp mig sen när hon kollat lagret, men har nån ringt? Nope!:( Sen hade ja beställt täcke till Jessie, men d passa icke, så nån som har mindre hund än mig o är ute efter hundtäcke i strl 45 så hör av er. Har 2 st som e för små, haha att ja inte lär mig.. Sen så hadeja beställt vintertäcke t Scirrocco men han kommer inte hem ännu som va sagt utan troligen i maj, inte hört från Jenny än bara men kanske kan komma tidigare också. för bestämt mig för att ha ALLA mina hästar hemma sen, alltså ingen ute på foder eller liknande! Ska bli skönt o ha dem hemma mina älsklingar, saknar både scirrocco o Sylvester grymt mkt!



Nej nu börjar ja strax igen..

Hoppas ni alla har en fin dag!

Kram Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0