Eldat bröte!

Yes såhär på kvällskvisten fick ja ett rejält ryck och börja elda nästintill ALLT ja hitta i stallet! Haha fick nog ihopa över 5 sopsäckar, riktigt gott o bli av me lite skit!:D Jag älskar elda bröte för då vet man att man blir av me dritten och d försvinner ut i intet!
 Så fick ordning en hel del iaf, men när ja grejja där så vill ja börja renovera stallet och fixa en masssa! Göra om, göra nytt!:)! Men d får bli t sommaren, whiiie! Ska bli riktigt kul! Ska se om d går o göra 5 boxar där borta för kan hända d blir så många hästar där, la la la....... Glömt o berättat en grej men d får ja säga längre fram för jag vågar inte riktigt eftersom ja e ganska så dum i huvudet:P...

Cassie flyttar till helgen förhoppningsvis! tycker hon blir finare för var dag så d gör mig glad i magen.. Fölis växer så d knakar och benet verkar bra nu!:) Sen Va d meningen ja skulle löshoppat me chuck t helgen egentligen men blir inget då ja inte vill lämna fölet ensam, då försöker han nog ta sig över boxen och bryter alla sina ben och d vore ju inte så roligt..

Efter jobbet idag åkte ja direkt och hämta Liza i brohögen sen till Mellerud och kolla på en bil åt dem, en liten ford fiesta, skitsöt, är ju så ja får härliga flashbacks med min renault clio, SAKNA! haha den va så liten och ful och passa mig som handen i handsken! hahaha.. Men d blev att Liza och Jimmy köpte den:) Sen Så ja åkte o hämta min ena sadelgjord som befunnit sig i mellerud bra länge, sen köpte ja musli foder, Men melleruds skogstjänst eller va d var va svindyyyyyrt så där ska ja aldrig köpa foder mer.. Sen åkte ja hem tog in Lennarts hästar där Tibban gjorde VÄRLDENS vurpa inne i stallet, stackarn men kan ju hoppas hon lär sig något! Ogillar verkligen Lennarts hästar, noll kontroll på dem! Kolla igenom henne såklart men hitta inget så Lennart får kolla imorrn om d svullnar upp något för vurpan den va inte nådig!:(

Nej nu ska ja nana.. Sover själv inatt, var ett tag sen men d kan också behövas ibland!

Sov gott o dröm sött allihopa!

puss    



Kommentarer
Postat av: Din syster <3

Före du lämnar iväg Cassie får jag nog försöka hinna komma ut och rida lite :) Puss! <3

2012-01-26 @ 18:18:00
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0