Träning i Steneby!:D

Heej!:)

kom hem ungefär för en timme sen från träningen och d var verkligen skitkul!:) Kändes som ja hamna i en bra grupp också,  kände ingen så d va super!;) Jättetrevliga tjejer dock!:) Ja fick "Diva", en arab/halvblod/vbl korsning! Jättego :) 
  Vi träna lösgörande och Diva gick skitfint i slutet så va riktigt skojj! Bra träning och nyttigt framförallt för mig som annars rider typ rakt fram i skogen så ja e supernöjd, längtar redan efter måndag igen!:D
 Hade önskat ja kunde haft me mig Scirrocco dit, kändes som vi skulle passa perfekt in där tsmns!:) För mina andra känns lite väl stora! men troligen kommer Chuck få följa me när ja fått ordning på transporten!:D Vore kul o ha me sig sina egna!
 
Kommer nog bli skitbra detta!:) 
 
Nu ska ja nana o ladda batterierna igen så en är pigg imorrn, Btw så flyttar inte Cassie i morgon heller utan nu är fredag sagt som absolut sista dag, och om någon ändå kunde köpa min fölis samtidigt så vore d super tycker jag men verkar svårt o sälja häst i dagens läge! Han som har så fin stam och så otroligt fin o se på så konstigt ingen köpt han än, fått massa svar men d känns mer som mailvänner! Tråååkigt! 

Sov så gott o dröm sött kära vänner!

Puss  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0