Träning gör en glad!:)

Heej!'

Precis kommit hem från träningen nu och man mår riktigt härligt efteråt, haha ja blir typ helt upprymd men d e väl för att man frigjort lite endorfiner när d går bra, eller så är d för att ja e hög på Choklad just nu, för ja säkerligen smällt i mig 500gram!! Baaah Nettan, va gör du!!, Hur va d nu igen? tjock person i liten kropp? ;)

Träningen gick iaf bra, ja fick Sugar o vi träna en del volter och galoppfattningar!:) Hon skötte sig ypperligt, inte i början dock för då ville hon inte alls vara me o gick inte framåt knappt, bongstyrig, haha men sen släppte det och hon bjöd på riktigt!:) Skitkul! Och hästen e runt 24 år tror ja! Dem e lite i äldsta laget men e väl gott för dem o röra lite på sig emellanåt!:) Ridläraren undra när ja skulle ta me Chuck!;) men jaaa, e han red?o e ja redo? nått som inte e redo är min transport:P Men när den blir det Får ta Chuck d är en tjej där som isf ska ta me en häst i ridhuset medan ja rider där dem första gångerna så han får vänja sig!:) Gud längtar, tror d kommer bli superkul!:)
..................................

Hoppningen i söndags!:) 

Linn kom till mig på söndagen, jag skickade ett mess o undra om hon ville komma o hoppa lite och d ville hon såklart så hon kom ut o ja satte ut lite hinder medan hon värmde upp Chuck!:) Och jäääklar va grymma dem var!:) Såg riktigt bra ut o ja kan inte vara mer än lycklig över Chuck, han e så jääkla fin!:) Haha både ja o Linn va helt extas efteråt då ja bara hoppat småhinder me honom innan på typ 50cm, och i söndags hoppa han 85 cm me ryttare och han va högt över!:) KUL!








Han e en liten bete över me både fram o bak så d är roligt! :) Med lite träning så blir d nog tävling i sommar i nån lättare klass:)

Just d ja, va en 15 åring som trodde ja inte alls va 24 år utan 18 i stallet, haha d kan ja leva på länge ja som jämt känner mig dundersleten o old;)

Nu e ja fasen seg i säng igen, inte så konstigt kanske att ja känner mig så sleten o hemsk när ja aldrig får min skönhetssömn!;)

Sov så gott o dröm sött!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0