Pannjäkel!

Nyss kommit hem från stallet och tänkte gud va skönt o komma in i värmen men då slog d mig ju att pannjäkel gav sig inatt och ja fick inte igång den på nått sätt imorse så ja har d iskallt. brr. haha ja som behöver tina upp, då rumpan är som en stor fet isklump! Men hyresvärden kommer nog ikväll så då hoppas ja han fixart!:D

Hade en supertur på Chuck han har blivit så himla underbar, märks sån skillnad på han nu när ja försökt hållt igång han så gott ja kunnat, han är mkt mer harmonisk, fortfarande väldigt pigg men mkt lättare att hålla "lugn" så nu är han helt underbar!:) Och han lyssnar och försöker göra sitt bästa, mina fina kille:) Idag så red vi på åkern borta vid Jimmy och runt den ett par gånger så vi va uppvärmda sen begav vi oss upp för lite klättring och rdning uppe i skogen, uppför gick jättebra och dum som ja va tänkte ja inte riktigt på när vi skulle nerför sen!;) D va kana!;) Men som tur va gick d bra! 

åh va ja Längtar tills ja har me mig Liza ut på äventyr, hon kommer flytta sin häst t mig i början på sommar! Ska bli så kul!:)  



Nej om en ska ut o ta in Lennarts bestar e väl dags!

Imorrn e d jobb igen som gäller och även träning i steneby på kvällen, älskart:)

//Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0